تهران، قیطریه، بالاتر از پل رومی
dorkari24.ir@gmail.com info@dorkari24.ir
02122201688 - 09122583162 - تلگرام .واتساب.روبیکا.سروش 09333638359
تماس با ما

سوالات متداول

سؤالات متداول

خدمات سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی درکشور

سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی با بهره‌گیری از تیم‌های متخصص، پیگیری و انجام امور
اداری و شخصی را به‌صورت نیابتی و وکالتی برای اشخاص و شرکت‌ها انجام می‌دهد. برخی
از خدمات شامل موارد زیر است:


....پیگیری پرونده‌ها و نامه‌های اداری، امور مرتبط با نظام وظیفه در ادارات، ارگان‌ها، وزارتخانه‌ها،
شهرداری‌ها و...

....پیگیری امور بیمه و درمانی (شخصی و شرکتی)، ازجمله سوابق بیمه، بیمه استعلاجی و....

...خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور، شامل تأیید مدارک، تنظیم وکالت‌نامه کاری و مراجعه به سفارت‌ها

...پیگیری امور آموزشی، مانند اخذ دانشنامه و انجام مراحل فارغ‌التحصیلی در دانشگاه‌ها

...خدمات نیابتی، ازجمله انجام امور شخصی به نیابت از فرد یا شرکت، حضور در نمایشگاه‌ها،
کنفرانس‌ها و سمینارها

....خدمات مجازی، شامل پیگیری و انجام امور اینترنتی، تحقیق و جستجو، ثبت‌نام در سامانه‌های
اداری، دانشجویی و بین‌المللی، پرداخت‌های اینترنتی و...


شهرهای ارائه‌دهنده خدمات سامانه خدمات امور حقوقی واداری و نیابتی

سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی در تمامی استان‌ها خدمات ارائه می‌دهد. برای اطلاع از
شهرهای فعال، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید:

☎ 02122201688 –09333638359
09122583163

روش‌های ثبت درخواست

چگونه می‌توانم درخواست خود را ثبت کنم؟

برای ثبت درخواست می‌توانید از سه روش اقدام کنید:

مراجعه به وب‌سایت: dorkari24.ir و ورود به بخش خدمات

تماس با پشتیبانی: 02122201688
- 09122583162 - 09333638359

شبکه‌های اجتماعی (واتس‌اپ، تلگرام، بله و ایتا) برای
متقاضیان خارج از کشور: +989333638359

در صورت تمایل می‌توانید شماره تماس خود را در سایت واردکنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مراحل ثبت درخواست و اعزام سامانه خدمات امور حقوقی واداری و نیابتی

پس از ثبت درخواست، پرداخت هزینه خدمات و دریافت کدرهگیری، درخواست شما نهایی شده و سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی برایارائه خدمات به شما اعزام می‌شود. با توجه به نوع درخواست شما، بهترین کارشناس درروز موردنظر به محل اعزام خواهد شد.

توجه: تا قبل از پرداخت هزینه، سایت تعهدی در قبال اعزام نیروی متخصص یا پیگیری درخواست ندارد.

نحوه ارسال مدارک موردنیاز

در هنگام ثبت درخواست، می‌توانید مدارک خود را در قسمت مربوطه در سایت بارگذاری کنید. در صورتی که اصل مدارک موردنیاز باشد، می‌توانید آن‌هارا به نشانی شرکت (موجود در انتهای صفحه اول سایت) ارسال کنید.

ساعت ثبت درخواست


سایت خدمات حقوقی واداری ونیابتی24 ساعته و درتمامی روزهای هفته برای ثبت درخواست دردسترس است. بررسی و هماهنگی درخواست شما در ساعات کاری شرکت انجام می‌شود.

زمان مناسب برای ثبت درخواست

بهتر است یک روز قبل از تاریخ موردنظر، درخواست خود را ثبت کنید. درخواست‌های فوری با هماهنگی پشتیبانی قابل پیگیری هستند.

نحوه پیگیری درخواست‌ها

پس از ثبت درخواست، کارشناسان با شما در ارتباط خواهندبود. همچنین می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های زیر درخواست خود را پیگیری کنید:

☎ 09333638359 –09122583162
02122201688


هزینه خدمات سامانه خدمات امور حقوقی و اداری ونیابتی


هزینه خدمات چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه خدمات بر اساس نوع و حجم درخواست محاسبه می‌شود. در مورد سفارش‌های تداومی، هزینه بر اساس حجم کار تعیین خواهد شد.

روش‌های پرداخت هزینه خدمات


از طریق درگاه بانکی موجود در سایت، هنگام ثبت درخواست

کارت به کارت یا واریز هزینه به شماره کارت  6574 -3391-7011-6037

شماره شبا: IR510160000000000422400839

به نام نعمت‌الله پودینه نزد بانک کشاورزی

در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب، هزینه چگونه محاسبه می‌شود؟


سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی متعهد به پیگیری کامل درخواست شما است وتمام تلاش خود را برای دستیابی به نتیجه مطلوب انجام خواهد داد. با این حال، نتیجهنهایی ممکن است به بروکراسی سازمان یا اداره مربوطه بستگی داشته باشد. بنابراین،نتیجه نامطلوب یا منفی در پیگیری درخواست، حقی برای عدم پرداخت یا برگشت هزینه ایجادنمی‌کند.

در صورت طولانی شدن فرآیند درخواست، آیا هزینه مجددنیاز است؟


بله. در درخواست‌های روزانه، زمان اولیه سه ساعت درنظر گرفته می‌شود. در صورتی که درخواست شما به پیگیری بیشتر نیاز داشته باشد، هزینه مطابق تعرفه سایت محاسبه خواهد شد. در سفارش‌های تداومی، شرایط پرداخت هزینه مجدد از طریق پشتیبانی به شمااعلام می‌شود.

ضمانت خدمات سامانه خدمات امور حقوقی و اداری ونیابتی

چقدر می‌توانم مطمئن باشم که این سامانه از پس انجام درخواست من برمی‌آید؟

تمام کارشناسان سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی افراد باتجربه‌ای هستند که با دقت انتخاب شده‌اند. این سامانه با بهره‌گیری از تیم‌های متخصص، تعهدو امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده و خدمات خود را در بستری امن و قابل‌اعتماد ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توانم به سامانه خدمات امور حقوقی و اداری ونیابتی اعتماد کنم؟

متخصصان سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی بادقت و وسواس زیاد از میان گستره زیادی از افراد انتخاب شده‌اند. دریافت گواهی عدم سوءپیشینه و ضمانت اخلاقی و رفتاری، از شروط اولیه همکاری با این سامانه است.

سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی چه مجوزهایی دارد؟

✔ عضو شرکت‌های صنایع خلاق (از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)

✔ دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی (از مرکز توسعه
تجارت الکترونیک – وزارت صنعت و معدن)

✔ دارای مجوز ساماندهی (از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال – وزارت فرهنگ و
ارشاد اسلامی)

چرا باید سامانه خدمات امور حقوقی و اداری و نیابتی را انتخاب کنم؟

✔ شما درخواست خود را در یک بستر امن ثبت می‌کنید.

✔ تمام مراحل درخواست قابل پیگیری و رصد هستند.

✔ تعهد کاری، امانتداری، رضایت مشتری و اخلاق‌مداری از اصول اصلی این سامانه است.

✔ این سامانه مانند یک عضو از خانواده شما در کنارتان خواهد بود.

شرایط همکاری با سامانه خدمات امور حقوقی و اداری نیابتی

چگونه می‌توانم با سامانه خدمات امور حقوقی و اداری ونیابتی همکاری کنم؟

برای همکاری با این سامانه، کافی است به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و با کلیک بر روی دکمه “دعوت به همکاری” که در منوی بالای سایت، سمت چپ قرار دارد، فرم مربوطه را تکمیل کنید. کارشناسان ما پس از بررسی اطلاعات شما، در صورت نیاز، با شما تماس خواهندگرفت